مصاحبه آرشیو خبر ها
چگونه بارسا را متوقف کنیم؟

چگونه بارسا را متوقف کنیم؟

شماره 3 بیانکونری از نبرد حساس برابر بارسلونا و چگونگی مهار خط حمله این تیم می گوید.

جورجو کیلینی معتقد است که مهار خط حمله بارسلونا هرگز با یارگیری نفر به نفر امکان پذیر نیست، بلکه یک کار تیمی قدرتمند و متحد لازم است تا بتوان از حملات خطرناک بارسا جلوگیری کرد.

کیلینی طی مصاحبه ای دراین باره گفت:

"هرگز قرار نیست شخص مسی، نیمار یا سوارز را مارک کنیم و فقط به دنبال خنثی کردن آن ها باشیم. تنها راه توقف آن ها این است که به عنوان یک تیم، متحد و با هم کار کنیم."

"ممکن است آن ها غیر قابل مهار به نظر برسند، اما ما به خوبی برای بازی آماده می شویم و با دقت شرایط را بررسی می کنیم. آن سه نفر تنها کسانی نیستند که باید مراقبشان باشیم، اما یک تیم بزرگ باید مهاجمان خطرناکی داشته باشد آن وقت این مهاجمان مشکلات زیادی برای تیم حریف ایجاد می کنند."

"به طور کلی، اگر نمایش خوبی داشته باشیم و با دقت کار کنیم قطعا می توانیم حملات آن ها را به حداقل برسانیم. شکست دادن این یووه برای هر تیمی بسیار سخت است."

کیلینی درباره هواداران یووه گفت:

"بعد از بازی برابر رئال همه سخت در تلاش بودند که سریعا بلیت های برلین را خریداری کنند، با این وجود من مطئنم آنانی که موفق به تهیه بلیت نشده اند نیز به برلین خواهند آمد. هزاران نفر در اطراف ورزشگاه جمع می شوند و مطمئنا فضای بسیار خوبی را برای ما ایجاد می کنند."

یووه اسکودتو و کوپا ایتالیا را فتح کرده است، حالا تنها یک بازی تا سه گانه باقی مانده...

"از ابتدای فصل جاری هواداران از ما می خواستند که قهرمانی اروپا را کسب کنیم، حتی شده با عدم قهرمانی در سری آ. از نظر من این موضوع غلط است."

"قهرمانی اروپا شخصیت و جلوه خاصی به باشگاه می بخشد، تنها بهترین ها موفق به فتح آن می شوند و عنوان منحصر به فردی است. این رقابت ها احساسات و شرایطی برای شما به همراه دارند که هرگز در بازی های دیگر دیده نمی شوند. شما از بچگی درباره بزرگی این رقابت شنیده اید و وقتی تا این حد به کسب آن نزدیک می شوید، هیجان و احساس غیر قابل توصیفی دارید."

"اما برای کسب همه این موفقیت ها، ما فعلا یک نبرد واقعی در پیش داریم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: